Webdesign en E-Commerce

mixi media presentatie

Ambachtelijk

Bij de woorden “authentiek” en “ambachtelijk” denk je al gauw aan een bakker of slager die kwaliteitsproducten levert die met zorg en passie zijn vervaardigd. Het bouwen van een website is ook ambachtelijk, 100% maatwerk en volledig authentiek. Veel mensen denken dat je klaar bent als je de huisstijlkleuren van de onderneming terug laat komen in een standaard ontwerp en wat teksten hebt geplaatst. De meeste tijd en inspanning zit het technische aspect van een website. De inrichting én het visualiseren van de  producten of diensten worden door een goede webdesigner gebaseerd op internet marketing technieken, deze vormen naast de software van je content management systeem en solide webservers het fundament van je site.

Altijd 100% maatwerk

miximedia-bellen

Authentiek

Ook al oogt je site heel mooi aan de buitenkant, als de basis achter de schermen wankelt, zullen je resultaten nooit optimaal zijn. Ik ben altijd huiverig als ik advertenties zie langskomen van: “gratis website”, “je website online in 15 minuten”, “snel en eenvoudig”. Een website bouwen doe je niet op een vrije avond. Het zijn geen zaken om “er even bij te doen”. Het samenstellen van de ideale website wordt gebaseerd op de uitstraling van de onderneming, de visie van het bedrijf, het doel van het online zijn en het gebruiksgemak voor zowel de bezoeker als ook degene die de website gaat onderhouden. Of dat nu een professionele marketeer is, een medewerker of de directeur. De website moet modulair uit te breiden zijn zodat je wensen die in de toekomst zullen ontstaan toegevoegd kunnen worden, zodat je via de site een klantrelatie kunt opbouwen, onderhouden én meten. Wij nemen u dit werk graag uit handen om uw website op professionele wijze te bouwen en te publiceren.

 

Webdesign & E-commerce

72-miximedia-teamwork

Steeds meer bestaande bedrijven bieden hun producten via een webshop aan, als ondersteuning van hun huidige bedrijfsactiviteit, of als extra verkoopsmedium. Met een relatief kleine investering bereikt u een grotere doelgroep. Uw marketinggebied groeit aanzienlijk. In die bedrijfstakken waar hoge kwaliteit en persoonlijke service nog op de eerste plaats staan, merken we dat men via een webshop een potentiële klant informeert over het assortiment en dat de uiteindelijke koop wordt gesloten op een fysieke locatie. Daar waar men shopt voor de beste prijs, vindt de koop meestal online plaats. Waarom dan niet het beste van de twee werelden combineren? De grote online spelers op de markt (bijvoorbeeld Zalando, of Bol.com) hebben dagelijkse specialisten in dienst om hun webshops te onderhouden. Maar niet iedereen heeft het budget om het zo groots aan te pakken, of gewoonweg niet de logistieke mogelijkheden of interesse om uitsluitend online verkoop aan te bieden.

Wij zijn gericht op de kleinere zelfstandige die met een verantwoorde, relatief geringe investering, zijn producten online wil aanbieden. Dit kan in combinatie met een goed webwinkel pakket. Laat u niet verleiden door advertenties waarin men zegt dat uw webshop in drie tellen online staat en kapitalen gaat renderen. Als het zo makkelijk was zouden we allemaal wel een of ander webshopje gaan beginnen.

Achter iedere goede webshop staat een visie, een marketingplan en een doel

Door het toenemend aantal webwinkels wordt het des te belangrijker om uw stuk van de markt te claimen. Waarom zou men bij uw webwinkel bestellen? Wat heb u meer te bieden dan uw concullega? Zorg er ook voor dat bezoekers dit unieke direct zien, snappen en begrijpen. Een succesvolle webwinkel heeft iets wat andere online shops niet hebben en communiceert dit helder naar buiten.